Tuesday, August 14, 2007

Yay me :)

I started a little decor project for Camille a while back and with the remodel and then my grandmother's passing, it was, understandably, put on the back burner. But, today, I got this super-cute little project finished up and that baby is hanging proudly on the wall! I absolutely LOVE the feeling of satisfaction and completion that comes along with finishing a little project like this. A little crafter's rush, I guess - LOL!!

So, here's the said project in all it's glory:






I was cruising around online earlier and found my handwriting gracing the preview of an alpha set by Marcie Reckinger. How stinkin' cool is that? I mean, I like my handwriting and all, but it's really neat to see someone else using it! Since I had Darcy (Baldiwn at TDC) make that for me several months back, I've had a blast seeing it in the galleries here and there. I'm the "the" and the "alpha", and "sets 1-3" - YAY :) Seriously, not the biggest thing since sliced bread, but amusing to little ol' me just the same.



So, I guess that's about all for now in this super-exciting world of mine :) Gotta get a few CT LOs finished up and get crackin' on the ADSR Challenge #9. Embarrasing......oh, yeah. This one shouldn't be too hard. Guess the difficulty will lie in narrowing down which moment to scrap ;)

3 comments:

jacque said...

WHOOT!! YAY! For BLOGGIN!!! teeheehee... I personally LOVE your alpha! And that little craft project turned out absolutely ADORABLE!!!!

Shawna said...

Haha I neglect my blog on a regular basis too LOL! Love the little project, it turned out way cute!

Marcie Reckinger said...

Christine-OMGosh! I am so happy to finally meet the person behind that AWESOME font! Love your handwriting! I haven't had mine made cause it really is quite horrible! Yours on the other hand is one of my very faves! :) Glad I could make you smile! Thanks for leaving me a comment on my blog :).